این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

:: اخبار


راهنمای اسکان همایش
راهنمای اسکان همایش

شرکت کنندگان محترم متقاضی اسکان جهت اطلاع از شرایط و نحوه ارسال درخواست اسکان به صفحه اسکان در سایت همایش مراجعه نمایند.



درج شناسه واریز در زمان پرداخت هزینه همایش
درج شناسه واریز در زمان پرداخت هزینه همایش

به اطلاع شرکت کنندگان محترم دومين همايش بین المللی و چهارمین همایش ملي توسعه پايدار دريا محور می رساند مبلغ شرکت در همایش را به شماره حساب شبا IR520100004001072803022656 نزد بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصي دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر، با شناسه واريز 323072857117050002177282221003 واریز نمایید (درج شناسه واریز الزامی می باشد)، و پس از واریز، تصویر فیش واریزی را در محل پرداخت حساب کاربری خود بارگذاری نمایند. لازم به ذکر می باشد شناسه واریز را بصورت صحیح وارد نمایید، به پرداخت هایی فاقد شناسه واریز، ترتیب اثر داده نخواهد شد.



نحوه ارائه مقالات سخنرانی و پوستر
نحوه ارائه مقالات سخنرانی و پوستر

شرکت کنندگان گرامی که مقالات آنها به عنوان پوستر اعلام شده است، الگوی تهیه پوستر بر روی سایت همایش قرار گرفته است جهت چاپ پوستر می توانند به آقای باروتکوب با شماره تماس 09356885962 تماس حاصل نمایند. (هزینه چاپ پوستر با کاغذ کوتد و تحریر به ترتیب 180 و 80 هزار تومان می باشد.) شرکت کنندگان گرامی که مقالات آنها به عنوان سخنرانی اعلام شده است، زمان سخنرانی 20 دقیقه بوده که شامل 15 دقیقه ارائه و 5 دقیقه پرسش و پاسخ می باشد. زبان ارائه سخنرانی بنا به درخواست ارائه کننده می تواند  به زبان فارسی یا انگلیسی باشد، لیکن پاورپویت ارائه مقالات الزاماً به زبان انگلیسی تهیه شود.



اعلام نتایج داوری مقالات «دومين همايش بین المللی و چهارمین همایش ملي توسعه پايدار دريا محور»
اعلام نتایج داوری مقالات «دومين همايش بین المللی و چهارمین همایش ملي توسعه پايدار دريا محور»

 نتایج داوری مقالات «دومين همايش بین المللی و چهارمین همایش ملي توسعه پايدار دريا محور» اعلام گردید. باسلام و تشکر از مشارکت کلیه اساتید و پژوهشگران محترم در همایش به استحضار می‌رساند نتایج داوری مقالات «دومين همايش بین المللی و چهارمین همایش ملي توسعه پايدار دريا محور» اعلام شده است. نویسندگان گرامی می توانند نتایج داوری مقالات را از طریق ورود با نام کاربری خود به سامانه همایش، در بخش وضعیت مقاله، مشاهده نمایند. همچنین نتایج به ایمیل نویسندگان ارسال شده است. نحوه پرداخت هزینه شرکت در همایش و فرمت مقالات سخنرانی و پوستر در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.



مجوز isc

دفترچه مقالات همایش




دریافت گواهینامه

دستور العمل تهیه مقالات و پوستر

پوستر همایش

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.5.3)